четвер, 2 березня 2017 р.

30 кращих цитат  Бернарда Шоу

Джордж Бернард Шоу – людина, удостоєна  Нобелівської премії в галузі літератури та премії «Оскар». Видатний критик свого часу і  найпрославленіший - після Шекспіра - драматург, який писав англійською мовою. І його влучні цитати підтверджують всю глибину його світогляду: 
  • Світ складається з нероб, які хочуть мати гроші, не працюючи, і придурків, які готові працювати, не багатіючи. 
  • Революції ніколи не полегшували тягар тиранії; вони лише перекладали цей тягар з одного плеча на інше. 
  • Газета - це друкарський орган, що не бачить різниці між падінням з велосипеда і крахом цивілізації. 
  • Мій спосіб жартувати - це говорити правду. На світі немає нічого смішнішого. 
  • Секрет успіху в тому, щоб викликати обурення у якомога більшої кількості людей. 
  • Любіть чоловіків. Їм дуже потрібна ваша любов. Навіть якщо вони в цьому ніколи не зізнаються. За кожним великим чоловіком завжди є жінка, яка в нього вірила. І любила по-справжньому. 
  • Найбільше люди цікавляться тим, що їх абсолютно не стосується. 
  • Якщо мій сусід б'є свою дружину щодня, а я - ніколи, то за статистикою ми обидва б'ємо свою дружину через день. 
  • Якщо ви починаєте з самопожертви заради тих, кого любите, то закінчите ненавистю до тих, кому принесли себе в жертву. 
  • Найбільший гріх по відношенню до ближнього - НЕ ненависть, а байдужість; ось істинно вершина нелюдяності. 
  • Ми не маємо права споживати щастя, не продукуючи його. 
  • Непристойність можна відшукати в будь-якій книзі, за винятком телефонної. 
  • Читаючи біографію, пам'ятайте, що правда ніколи не годиться для публікування. 
  • Ідеальний чоловік - це чоловік, що вважає, що у нього ідеальна дружина. 
  • Вміти витримувати самотність і отримувати від нього задоволення - великий дар. 
  • Щирим бути не небезпечно, тим більше якщо ви вдобавок дурні. 
  • Життя - це не пошук себе. Життя - це створення себе. 
  • Люди, які вміють веселитися, не мають грошей, а люди, які мають гроші, не вміють веселитися. 
  • Іноді треба розсмішити людей, щоб відволікти їх від наміру вас повісити. 
  • Мучеництво - єдиний спосіб прославитися, не маючи ніяких здібностей. 
  • Ненависть - помста боягуза за випробуваний ним страх. 
  • Злодій не той, хто краде, а той, кого зловили. 
  • Якщо коли-небудь, ганяючись за щастям, ви знайдете його, ви, подібно старій, що шукала свої окуляри, виявите, що щастя було весь час у вас на носі. 
  • Той, хто вміє, той робить, хто не вміє - той вчить інших. 
  • Старіти нудно, але це єдиний спосіб жити довго. 
  • Єдиний урок, який можна зробити з історії, полягає в тому, що люди не беруть з історії ніяких уроків. 
  • Якщо у вас є яблуко і у мене є яблуко, і якщо ми обмінюємося цими яблуками, то у вас і у мене залишається по одному яблуку. А якщо у вас є ідея і у мене є ідея і ми обмінюємося ідеями, то у кожного з нас буде по дві ідеї. 
  • Моя слава росла з кожною моєю невдачею. 
  • Людина - як цегла: обпалюючись, твердне. 
  • Тепер, коли ми навчилися літати у повітрі, як птахи, плавати під водою, як риби, нам не вистачає тільки одного: навчитися жити на землі, як люди.
  • Єдина людина, яка поводиться розумно – це мій кравець. Він знімає з мене мірку щоразу, як я до нього приходжу. А інші люди мають мою стару мірку і гадають, що вона підходить мені завжди.

Немає коментарів:

Дописати коментар