9 клас
Контрольна робота №1
«Вступ», «Просвітництво»
Контрольна робота №1
«Вступ», «Просвітництво»
І варіант
1.
Просвітництво — це:
а) літературний напрям;
б)
течія;
в)
стиль;
г) стильова течія.
2. Митці епохи Просвітництва
головним законом життя вважали закон:
а) свободи;
б) розуму;
в) пристрасті;
г) добра.
3. До
художніх напрямів просвітництва не належить
а) романтизм;
б) реалізм;
в) класицизм;
г) сентименталізм.
4.
Гуллівер,
за задумом Дж.Свіфта, був:
а)
винахідником і мандрівником;
б)
письменником і землеробом;
в) лікарем і
капітаном корабля;
г) військовим
та інженером.
5. Боротьба
в Ліліпутії точилася між прихильниками:
а) ісламу та будизму;
б) язичництва і християнства;
в) високих і низьких підборів;
г) католизму і протестантизму.
6.
Головна просвітницька ідея оди «До радості» Ф.Шиллера полягає у:
а) звернинні до розуму як основного чинника прогресу;
б) заклику до загальної освіти;
в) прославлянні оптимізму, гумору, усього радісного;
г) заклику до об’єднання людства.
ІІІ рівень.
1. Розташуйте в
хронологічній послідовності етапи розвитку світової літератури
1)
модернізм
2)
середньовіччя
3)
романтизм
4)
міфологія
5)
бароко
2. Розділіть твори згідно жанровою системою:
казка, комедія, повість, нарис, гімн, драма, ода.
3. Складіть 5 запитань до теми
«Просвітництво»
ІV рівень.
Виконайте одне із завдань
(за вибором)
1. Напишіть твір
«Ідеї Просвітництва , актуальні в наш час»
2. Складіть лист –
пропозицію до Європарламенту щодо вдосконалення європейського суспільства.
Контрольна робота №1
«Вступ»,
«Просвітництво»
ІІ варіант
1. Укажіть століття, яке увійшло в
історію людства як доба Просвітництва:
a) ХVІ ст.;
б) ХVІІ ст.;
в) ХVІІІ ст;
г) ХІХ.
2. Філософів і
письменників XVIII століття називають:
а) ученими;
б) просвітителями;
в) мислителями;
г) вчителями.
3. В
якій країні зародилося Просвітництво:
а) Англії;
б) Франції;
в) Японії;
г) Німеччині.
4. Головна ідея «Мандрів Лемюеля Гуллівера» – …
а) ідея свободолюбства;
б) ідея критики вищих кіл влади Англії;
в) ідея важливості подорожей країнами світу;
г) ідея шанування своєї батьківщини.
5. Гуллівер повернувся додому…
а) на човні;
б) на кораблі;
в) на плоті;
г) залишився в Ліліпутії.
6. Ода «До радості» Ф.Шиллера стала гімном
Євросоюзу:
а) тому що радо вітає веселих і дотепних людей;
б) на честь Л.ван Бетховена;
в) тому що заклик до єднання людей на основі добра й
справедливості;
г) для вшанування батьківщини Ф.Шиллера.
ІІІ рівень.
1. Розташуйте в
хронологічній послідовності етапи розвитку світової літератури
1)
постмодернізм
2)
відродження
3)
реалізм
4)
просвітництво
5)
класицизм
2. Розділіть твори згідно жанровою системою: епопея, трагедія, роман,
новела, пісня, мелодрама, колядка.
3. Складіть 5 запитань до теми
«Просвітництво»
ІV рівень.
Виконайте одне із
завдань (за вибором)
1. Напишіть твір
«Ідеї Просвітництва , актуальні в наш час»
2. Складіть лист –
пропозицію до Європарламенту щодо вдосконалення європейського суспільства.
Де відповіді?
ВідповістиВидалити