четвер, 12 жовтня 2017 р.



9 клас
Контрольна робота №1

«Вступ», «Просвітництво»



Контрольна робота №1

«Вступ», «Просвітництво»
І варіант
1.      Просвітництво — це: 
а) літературний напрям; 
б) течія; 
в) стиль;
        г) стильова течія.
2.       Митці епохи Просвітництва головним законом життя вважали закон:
а) свободи;
б) розуму;
в) пристрасті;
г) добра.
        3. До художніх напрямів просвітництва не належить
        а) романтизм;
        б) реалізм;
        в) класицизм;
        г) сентименталізм.
         4.  Гуллівер, за задумом Дж.Свіфта, був:
       а) винахідником і мандрівником;
       б) письменником і землеробом;
       в) лікарем і капітаном корабля;
       г) військовим та інженером.
         5. Боротьба в Ліліпутії точилася між прихильниками:
а) ісламу та будизму;
б) язичництва і християнства;
в) високих і низьких підборів;
г) католизму і протестантизму.
      6. Головна просвітницька ідея оди «До радості» Ф.Шиллера полягає у:
а) звернинні до розуму як основного чинника прогресу;
б) заклику до загальної освіти;
в) прославлянні оптимізму, гумору, усього радісного;
г) заклику до об’єднання людства.
ІІІ рівень.
1. Розташуйте в хронологічній послідовності етапи розвитку світової літератури
1)      модернізм
2)      середньовіччя
3)      романтизм
4)      міфологія
5)      бароко
2.  Розділіть твори згідно жанровою системою: казка, комедія, повість, нарис, гімн, драма, ода.
3. Складіть 5 запитань до теми «Просвітництво»
ІV рівень.
Виконайте одне із завдань (за вибором)
1. Напишіть твір «Ідеї Просвітництва , актуальні в наш час»
2. Складіть лист – пропозицію до Європарламенту щодо вдосконалення європейського суспільства.

Контрольна робота №1
«Вступ», «Просвітництво»
ІІ варіант
1. Укажіть століття, яке увійшло в історію людства як доба Просвітництва:
a) ХVІ ст.;                                
б) ХVІІ ст.;
в) ХVІІІ ст;                             
г) ХІХ.
2. Філософів і письменників XVIII століття називають: 
а) ученими; 
б) просвітителями; 
в) мислителями;
г) вчителями.
3. В якій країні зародилося Просвітництво: 
а) Англії; 
б) Франції; 
в) Японії;
г) Німеччині.
4. Головна ідея «Мандрів Лемюеля Гуллівера» – …
а) ідея свободолюбства;
б) ідея критики вищих кіл влади Англії;
в) ідея важливості подорожей країнами світу;
г) ідея шанування своєї батьківщини.
5. Гуллівер повернувся додому…
а) на човні;
б) на кораблі;
в) на плоті;
г) залишився в Ліліпутії.
6. Ода «До радості» Ф.Шиллера стала гімном Євросоюзу:
а) тому що радо вітає веселих і дотепних людей;
б) на честь Л.ван Бетховена;
в) тому що заклик до єднання людей на основі добра й справедливості;
г) для вшанування батьківщини Ф.Шиллера.
ІІІ рівень.
1. Розташуйте в хронологічній послідовності етапи розвитку світової літератури
1)      постмодернізм
2)      відродження
3)      реалізм
4)      просвітництво
5)      класицизм
2. Розділіть твори згідно жанровою системою: епопея, трагедія, роман, новела, пісня, мелодрама, колядка.
 3. Складіть 5 запитань до теми «Просвітництво»
ІV рівень.
Виконайте одне із завдань (за вибором)
1. Напишіть твір «Ідеї Просвітництва , актуальні в наш час»
2. Складіть лист – пропозицію до Європарламенту щодо вдосконалення європейського суспільства.
 


1 коментар: